ログイン
言語:

WEKO3

  • トップ
  • ランキング
To
lat lon distance
To

Field does not validate



インデックスリンク

インデックスツリー

メールアドレスを入力してください。

WEKO

One fine body…

WEKO

One fine body…

アイテム

  1. 82 国際センター
  2. 8202 群馬大学国際教育・研究センター論集
  3. 第16号(2017)

Practice and Assessment of Reading Classes Using Moodle

http://hdl.handle.net/10087/11828
http://hdl.handle.net/10087/11828
e6624b1e-33b7-483f-a64d-ab98fd2c42fa
名前 / ファイル ライセンス アクション
16-4.pdf 16-4.pdf (466.7 kB)
Item type 紀要論文 / Departmental Bulletin Paper(1)
公開日 2018-03-15
タイトル
タイトル Practice and Assessment of Reading Classes Using Moodle
言語
言語 eng
その他のタイトル
その他のタイトル Moodle を用いた読解授業の実践と評価
キーワード
主題Scheme Other
主題 Moodle
キーワード
主題Scheme Other
主題 CALL
キーワード
主題Scheme Other
主題 Action Research
キーワード
主題Scheme Other
主題 Reading, Innovation
著者 デッドマン, マーク

× デッドマン, マーク

WEKO 1645

デッドマン, マーク

Search repository
著者別名 Deadman, Mark

× Deadman, Mark

Deadman, Mark

Search repository
抄録
内容記述タイプ Abstract
内容記述 This research paper details the extensive use of Computer Assisted Language Learning (CALL)\nfor a content-based reading syllabus at Gunma University, through the software program Moodle\n(Modular Object-Oriented Dynamic Learning Environment ), a free and open-source software learning\nmanagement system used at Gunma University.\n  The research basis of this paper is within the sphere of Action Research , as a valuable professional\ndevelopment tool (Nunan, 2001) based on this researcher’s perceived valuation of the system and how it\ncould better aid students to perform better in and be more motivated towards their English language and\nreading studies, introduce new technological skills and abilities, and aid teachers in better preparation,\nteaching and assessment of reading classes. Moodle enthuses that the Lesson Module ‘enables a teacher\nto deliver content and/or practice activities in interesting and flexible ways...teachers can choose to\nincrease engagement and ensure understanding by including a variety of questions, such as multiple choice,\nmatching and short answer.’ (Moodle, 2016). Therefore, this paper will ascertain whether the syllabus\nachieved a greater engagement and enjoyment by the students, and ensured better comprehension and\nunderstanding of key tasks and instructions. In addition, it will detail how teachers can benefit course\nmanagement by employing such technology within the classroom.
書誌情報 群馬大学国際教育・研究センター論集

号 16, p. 39-56, 発行日 2017-03
ISSN
収録物識別子タイプ ISSN
収録物識別子 2185-8209
書誌レコードID
収録物識別子タイプ NCID
収録物識別子 AA12498265
著者版フラグ
出版タイプ VoR
出版タイプResource http://purl.org/coar/version/c_970fb48d4fbd8a85
資源タイプ
資源タイプ識別子 http://purl.org/coar/resource_type/c_6501
資源タイプ departmental bulletin paper
出版者
出版者 群馬大学国際教育・研究センター
資源タイプ
内容記述タイプ Other
内容記述 Departmental Bulletin Paper
更新日
日付 2018-03-16
日付タイプ Created
戻る
0
views
See details
Views

Versions

Ver.1 2023-06-19 13:49:48.789245
Show All versions

Share

Mendeley Twitter Facebook Print Addthis

Cite as

エクスポート

OAI-PMH
  • OAI-PMH JPCOAR 2.0
  • OAI-PMH JPCOAR 1.0
  • OAI-PMH DublinCore
  • OAI-PMH DDI
Other Formats
  • JSON
  • BIBTEX

Confirm


Powered by WEKO3


Powered by WEKO3