ログイン
言語:

WEKO3

  • トップ
  • ランキング
To
lat lon distance
To

Field does not validate



インデックスリンク

インデックスツリー

メールアドレスを入力してください。

WEKO

One fine body…

WEKO

One fine body…

アイテム

  1. 10 教育学部
  2. 0002 群馬大学教育学部紀要 人文・社会科学編
  3. 第40巻 (1990)

ナチュラル・アプローチを導入した高等英語教育の実践的研究 : インプットの強化をめざして

http://hdl.handle.net/10087/918
http://hdl.handle.net/10087/918
5e506d32-0be4-4629-9234-6e82a60492e6
名前 / ファイル ライセンス アクション
areh040119.pdf areh040119.pdf (527.3 kB)
Item type 紀要論文 / Departmental Bulletin Paper(1)
公開日 2007-03-07
タイトル
タイトル ナチュラル・アプローチを導入した高等英語教育の実践的研究 : インプットの強化をめざして
言語
言語 jpn
その他のタイトル
その他のタイトル A Practical Study of English-Language Teaching at a High School : Through the Input Hypothesis
著者 清水, 武雄

× 清水, 武雄

WEKO 9529

清水, 武雄

Search repository
多賀谷, 弘孝

× 多賀谷, 弘孝

WEKO 9530

多賀谷, 弘孝

Search repository
抄録
内容記述タイプ Abstract
内容記述 Employing Krashen's Input Hypothesis as our basis, we have studied to present in this paper a new method in which high-school students will be able to grasp, even in a 50-minute classwork, the outline of a fairly long reading material through the three stages: Motivation, Input Activities and Creative Output.This new method will surely enable us JTEs to break away from the conventional Grammar-Translation Method and to improve students' communicative competence as well.
書誌情報 群馬大学教育学部紀要. 人文・社会科学編

巻 40, p. 119-133, 発行日 1990
ISSN
収録物識別子タイプ ISSN
収録物識別子 0386-4294
書誌レコードID
収録物識別子タイプ NCID
収録物識別子 AN00068500
フォーマット
内容記述タイプ Other
内容記述 application/pdf
資源タイプ
資源タイプ識別子 http://purl.org/coar/resource_type/c_6501
資源タイプ departmental bulletin paper
出版者
出版者 群馬大学教育学部
資源タイプ
内容記述タイプ Other
内容記述 Departmental Bulletin Paper
更新日
日付 2017-03-27
日付タイプ Created
戻る
0
views
See details
Views

Versions

Ver.1 2023-06-19 12:50:21.639262
Show All versions

Share

Mendeley Twitter Facebook Print Addthis

Cite as

エクスポート

OAI-PMH
  • OAI-PMH JPCOAR 2.0
  • OAI-PMH JPCOAR 1.0
  • OAI-PMH DublinCore
  • OAI-PMH DDI
Other Formats
  • JSON
  • BIBTEX

Confirm


Powered by WEKO3


Powered by WEKO3