Item type |
紀要論文 / Departmental Bulletin Paper(1) |
公開日 |
2023-03-01 |
タイトル |
|
|
タイトル |
高等特別支援学校生徒における自己理解を促す指導支援内容・方法 ~教育活動全般を通した事例的検討~ |
言語 |
|
|
言語 |
jpn |
その他のタイトル |
|
|
その他のタイトル |
Examination of instructional support to promote self-understanding for students in Senior High Schools for Special Needs ~ Case study through educational activities ~ |
キーワード |
|
|
主題Scheme |
Other |
|
主題 |
高等特別支援学校 |
キーワード |
|
|
主題Scheme |
Other |
|
主題 |
自己理解 |
キーワード |
|
|
主題Scheme |
Other |
|
主題 |
青年中期 |
キーワード |
|
|
主題Scheme |
Other |
|
主題 |
Senior High Schools for Special Needs |
キーワード |
|
|
主題Scheme |
Other |
|
主題 |
Middle-stage of Adolescence |
キーワード |
|
|
主題Scheme |
Other |
|
主題 |
self-understanding |
著者 |
御供, 后衣
霜田, 浩信
峯岸, 幸弘
内田, 誠
|
著者別名 |
MITOMO, Kimie
SHIMODA, Hironobu
MINEGISHI, Yukihiro
UCHIDA, Makoto
|
書誌情報 |
群馬大学教育実践研究
巻 40,
p. 193-201,
発行日 2023-03-01
|
ISSN |
|
|
収録物識別子タイプ |
ISSN |
|
収録物識別子 |
0912-3911 |
書誌レコードID |
|
|
収録物識別子タイプ |
NCID |
|
収録物識別子 |
AN10137450 |
著者版フラグ |
|
|
出版タイプ |
VoR |
|
出版タイプResource |
http://purl.org/coar/version/c_970fb48d4fbd8a85 |
資源タイプ |
|
|
資源タイプ識別子 |
http://purl.org/coar/resource_type/c_6501 |
|
資源タイプ |
departmental bulletin paper |
出版者 |
|
|
出版者 |
群馬大学共同教育学部附属教育実践センター |
資源タイプ |
|
|
内容記述タイプ |
Other |
|
内容記述 |
Departmental Bulletin Paper |