WEKO3
アイテム
Effects of self monitoring of nursing students on Anxiety or Self-efficacy in practical training
http://hdl.handle.net/10087/1569
http://hdl.handle.net/10087/156926475224-98b9-47a3-883c-a6b15c613936
| 名前 / ファイル | ライセンス | アクション |
|---|---|---|
|
|
|
| Item type | 紀要論文 / Departmental Bulletin Paper(1) | |||||
|---|---|---|---|---|---|---|
| 公開日 | 2007-10-23 | |||||
| タイトル | ||||||
| タイトル | Effects of self monitoring of nursing students on Anxiety or Self-efficacy in practical training | |||||
| 言語 | ||||||
| 言語 | eng | |||||
| キーワード | ||||||
| 主題Scheme | Other | |||||
| 主題 | Self-efficacy | |||||
| キーワード | ||||||
| 主題Scheme | Other | |||||
| 主題 | cognitive therapy | |||||
| キーワード | ||||||
| 主題Scheme | Other | |||||
| 主題 | self-monitoring | |||||
| キーワード | ||||||
| 主題Scheme | Other | |||||
| 主題 | anxiety | |||||
| 著者 |
Ando, Michiyo
× Ando, Michiyo |
|||||
| 抄録 | ||||||
| 内容記述タイプ | Abstract | |||||
| 内容記述 | The present study investigated whether General Self-efficacy increases and Anxiety decreases in practical training when a teacher promotes students' self-monitoring as a special intervention, and how the students' emotion change. Nineteen female students | |||||
| 書誌情報 |
群馬保健学紀要 巻 24, p. 1-5, 発行日 2004-03 |
|||||
| ISSN | ||||||
| 収録物識別子タイプ | ISSN | |||||
| 収録物識別子 | 1343-4179 | |||||
| 書誌レコードID | ||||||
| 収録物識別子タイプ | NCID | |||||
| 収録物識別子 | AA11260213 | |||||
| フォーマット | ||||||
| 内容記述タイプ | Other | |||||
| 内容記述 | application/pdf | |||||
| 著者版フラグ | ||||||
| 出版タイプ | VoR | |||||
| 出版タイプResource | http://purl.org/coar/version/c_970fb48d4fbd8a85 | |||||
| 資源タイプ | ||||||
| 資源タイプ識別子 | http://purl.org/coar/resource_type/c_6501 | |||||
| 資源タイプ | departmental bulletin paper | |||||
| 出版者 | ||||||
| 出版者 | 群馬大学医学部保健学科 | |||||
| 資源タイプ | ||||||
| 内容記述タイプ | Other | |||||
| 内容記述 | Departmental Bulletin Paper | |||||
| 更新日 | ||||||
| 日付 | 2017-03-27 | |||||
| 日付タイプ | Created | |||||