WEKO3
アイテム
Effects of self monitoring of nursing students on Anxiety or Self-efficacy in practical training
http://hdl.handle.net/10087/1569
http://hdl.handle.net/10087/156926475224-98b9-47a3-883c-a6b15c613936
名前 / ファイル | ライセンス | アクション |
---|---|---|
![]() |
|
Item type | 紀要論文 / Departmental Bulletin Paper(1) | |||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|
公開日 | 2007-10-23 | |||||||
タイトル | ||||||||
タイトル | Effects of self monitoring of nursing students on Anxiety or Self-efficacy in practical training | |||||||
言語 | ||||||||
言語 | eng | |||||||
キーワード | ||||||||
主題Scheme | Other | |||||||
主題 | Self-efficacy | |||||||
キーワード | ||||||||
主題Scheme | Other | |||||||
主題 | cognitive therapy | |||||||
キーワード | ||||||||
主題Scheme | Other | |||||||
主題 | self-monitoring | |||||||
キーワード | ||||||||
主題Scheme | Other | |||||||
主題 | anxiety | |||||||
著者 |
Ando, Michiyo
× Ando, Michiyo
|
|||||||
抄録 | ||||||||
内容記述タイプ | Abstract | |||||||
内容記述 | The present study investigated whether General Self-efficacy increases and Anxiety decreases in practical training when a teacher promotes students' self-monitoring as a special intervention, and how the students' emotion change. Nineteen female students | |||||||
書誌情報 |
群馬保健学紀要 巻 24, p. 1-5, 発行日 2004-03 |
|||||||
ISSN | ||||||||
収録物識別子タイプ | ISSN | |||||||
収録物識別子 | 1343-4179 | |||||||
書誌レコードID | ||||||||
収録物識別子タイプ | NCID | |||||||
収録物識別子 | AA11260213 | |||||||
フォーマット | ||||||||
内容記述タイプ | Other | |||||||
内容記述 | application/pdf | |||||||
著者版フラグ | ||||||||
出版タイプ | VoR | |||||||
出版タイプResource | http://purl.org/coar/version/c_970fb48d4fbd8a85 | |||||||
資源タイプ | ||||||||
資源タイプ識別子 | http://purl.org/coar/resource_type/c_6501 | |||||||
資源タイプ | departmental bulletin paper | |||||||
出版者 | ||||||||
出版者 | 群馬大学医学部保健学科 | |||||||
資源タイプ | ||||||||
内容記述タイプ | Other | |||||||
内容記述 | Departmental Bulletin Paper | |||||||
更新日 | ||||||||
日付 | 2017-03-27 | |||||||
日付タイプ | Created |